Twee dagen toeren met de motor.

22 juli 2017

In de ochtend eerst ontbeten en toen naar de eigenaresse van Timbul resort om als eerste de rekening van de verloren kamersleutel te betalen. 50.000 rupee is de schade, nog geen €3,50, dat viel dus reuze mee. Om vervolgens te vertellen dat we gaan verhuizen naar een ander hotel ivm de afstand. Ook dit verliep soepel, ze heeft zelfs gezorgd dat onze bagage vervoerd werd naar onze nieuwe Hotel Judita cottage. Omdat alles zo vlot verliep hebben we veel tijd om eropuit te gaan. We twijfelen wat we zullen gaan doen, toeren met de fiets of motor. Fietsen is natuurlijk altijd fijn maar de kwaliteit van de fietsen is hier net erg goed en de heuvels zijn pittig. Een motorfiets is wel spannend met de jongens achterop en met onze beperkte brommer ervaring. We kiezen toch voor het laatste om het toch eens te proberen. Met zo'n 20 kilometer per uur toeren we over het eiland. De motor kan veel sneller, de teller gaat tot 160 km per uur dus volgens onze jongens kan hij dan ook zo snel . Prettig op dit eiland is dat er weinig verkeer is en we veel kunnen zien tijdens onze toer.
Wordt vervolgd.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tante Zus:
    22 juli 2017
    Ik heb jullie op face-book gezien op de motor zag goed uit.
    Ze zijn wel erg behulpzaam als ik dat lees. Als je hier de steutel verliest weet je wat je kwijt bent.Tot de volgende mail ✈️