Schildpadden en een heel lange autorit...

2 augustus 2017 - Bandung, Indonesië

Gisteren was onze laatste volle dag in Batukaras. We besloten om na het ontbijt direct weer een motortje te huren. Deze keer was het doel een schildpaddenopvangcentrum. Doet het altijd goed bij Scrabble...

Het was een dikke 3 kwartier rijden en deze keer moesten we, met motor, over de bamboobrug! Dat was even spannend, want smal en wiebelig, maar we hebben het gered. Het opvangcentrum stelde niet zoveel voor, maar het leuke was dat we de schilpadden vast mochten houden en dat we ook in de basins mochten staan waar de schildpadden rondzwommen.

Daarna weer terug om voor de laatste keer deze vakantie in zee te zwemmen (geen kwallen alarm deze keer!) en gisterenavond hebben we voor de verandering eens in het hotel gegeten. Het strand bij Batukaras

Vanmorgen vroeg de wekker want we moesten 7 uur rijden naar Bandung, naar dat heerlijke luxe hotel. Onze chauffeur komt uit Bandung en had ook in het hotel overnacht, dus hij was lekker op tijd... Helaas was het enorm druk onderweg zodat we er bijna 10 uur over gereden hebben. Maar de beloning is er, want we zitten nu in ons mooie hotel in Bandung, 2 kamers die aaneengesloten zijn en morgen en overmorgen kunnen we uitslapen. Morgen een rustdag en overmorgen om half 9 's avonds lokale tijd vliegen we alweer terug...

1. Tante Zus:
    2 augustus 2017
    Het is weer bijna voorbij heel heel jammer hoor ik jullie al denken, maar ja aan alles komt een einde.
    Ik wens jullie overmorgen een goede vlucht en we horen elkaar weer in Nederland. Groetjes tante Zus
  2. Rianne:
    2 augustus 2017
    Nog relaxte dagen gewenst en een goede terugreis. Genoten van jullie verhalen!
  3. Dionne:
    2 augustus 2017
    Geniet van jullie laatste dagen in t luxe hotel. En alvast een heel goede terugreis gewenst!
  4. Nicole en Wim:
    3 augustus 2017
    Helaas zit jullie fantastische vakantie er weer bijna op. Maar met zoveel geweldige belevenissen kunnen jullie wel lekker na genieten.
    Wij hebben weer genoten van jullie reis verhalen.
    Goede terugreis.
  5. Ingrid:
    13 augustus 2017
    Hoop jullie snel weer te zien en horen in NL met alle geweldige verhalen. Fleur kan ook niet wachten