Lekker zwemmen in de zee

30 juli 2017 - Batukaras, Indonesië

Door Jasper. Nog 1 dag en dan ben ik jarig we hebben lekker aan zee gezwommen en ge bodi bord de taart is al geregeld . Nu in het hotel 17 09 is het we zitten in villa monjet én dat is een leuk hotel over 6 dagen gaan we terug naar Nederland de nasi is hier lekker ik eet nasi als ontbijt, lunch en avondeten.  Het huisje in het hotel is leuk wij zitten boven onder onze huisje zit nog een huisje leuk allemaal bedankt voor alle felicitaties namens mij We hebben lolly's uitgedeeld dat vonden de kinderen leuk . Ik ben goed in Engels geworden ik bestel drinken en eten dat is leuk . Ik heb ook in het vorige hotel Karel ontmoet hij heeft ook clas of clans hij zit in de clan leuke he .dit was de pastisvogelreisblog van Jasper doei allemaal groetjes Jasper. Einde ongeveer de 15de dag

1. Dionne:
    Leuk verhaal Jasper! En een heel
    fijne verjaardag gewenst!
  2. Tante Zus:
    30 juli 2017
    Hallo Jasper proficiat met je verjaardag. Zo te lezen hebben jullie het erg leuk ik ben weer terug weer op het vertrouwde nest.Heel veel groetjes aan iedereen tante Zus
  3. Tante Zus:
    30 juli 2017
    Bart ik heb per vergissing op je mobiel gedrukt niks aan de hand, dat is als je ouder word.
  4. Ingrid:
    13 augustus 2017
    Haha leuk geschreven Jasper. Zit in de genen.