Eindelijk in Peru!

22 april 2018 - Lima, Peru

We zijn er!!! Voor ons doen een korte reis, 19 uur onderweg, zonder problemen.

Vanmorgen om 8 uur van thuis vertrokken, Jan, nog bedankt voor de lift! Op Schiphol viel de drukte erg mee. Wat opviel, in positieve zin, was dat de mensen bij de security erg vriendelijk waren, veel vriendelijker dan gewend.
Wel weer iets nieuws: we mochten geen powerbanks in de ruimbagage laten in verband met brandgevaar. Konden we dus ter plekke de tas openen en de powerbanks eruit gaan vissen. Wat niet meevalt als je niet weet hoeveel van die dingen je bij je hebt...

Wachten duurt lang, maar na wat rondgeslenterd te hebben en een lunch bij de MacDonalds konden we gaan vliegen. We zaten achter de keuken, met enorm veel beenruimte. KLM heeft een zeer uitebreid entertainmentsysteem, iets wat je wel kunt gebuiken als je 12 uur in het vliegtuig zit.

Beetje turbulentie, halverwege de vlucht werd nog om een dokter gevraagd, maar verder was het een rustige vlucht. We landden precies op tijd, 18:00 lokale tijd. Het tijdsverschil met Nederland is 7 uur, dus voor ons voelde het als 1 uur 's nachts.
Op het vliegveld snel een taxi geregeld en rond 20:00 waren we in het hotel.

En nu zijn we moe van de lange, drukke dag. Gelukkig hoeven we niet meer te eten, want in het vliegtuig kregen we nog een snack, dus even onder de douche en dan lekker slapen...