Nog 1 week...

30 juni 2019 - Best, Nederland

Ja het is bijna zover... Komende zondag vliegen we dan eindelijk!

De laatste weken hebben we nog heel veel dingen geregeld. Natuurlijk, de tickets, hotels en auto waren al geboekt, maar dan krijg je nog allerlei kleine dingen als reisgids regelen, muziek en luisterboeken downloaden en de reisverzekering aanpassen.
Maar ook zaken als slotjes voor de tassen, laadkabels, Google Maps kaarten downloaden op de telefoon en zelfs een 12V aansteker voor de auto.
In Peru hebben we veel moeite gedaan om een simkaart te vinden voor onze telefoon, helaas is dat daar toen niet gelukt. Nou heb ik toevallig een collega uit Mexico en we hebben haar simkaartje mogen lenen... Het lijkt te werken dus met een beetje geluk hebben we daar internet en kunnen we, in noodgevallen, bellen. Thanks a lot, Eria!

De meeste zaken zijn nu dus geregeld. We vliegen van Düsseldorf, parkeerplaats is al geregeld. Huurauto in Cancun staat ook al te glimmen. Enige puntje... Het is nogal warm in Mexico. Stukken warmer dan hier. Nou hebben we een auto met airco en ook de meeste hotels hebben airco en zwembad maar toch...

1. Tante Zus:
    30 juni 2019
    Leuk weer even iets te horen van jullie.Op naar de volgende week Zondag. Hoe warm is het daar dan warmer als hier ik ben bijna gesmolten 44 graden in de tuin niet om te harden. Vanaf morgen zou het kouder worden het is te hopen . Even iets anders hoe is het met de moeder van Patricia?
  2. Nicole en Wim:
    30 juni 2019
    Nog even aftellen en dan begint de reis. Ook als andere jaren ben ik/ zijn wij benieuwd naar jullie vakantie verhalen. Heel veel plezier jullie viertjes. ✈️
  3. Ingrid:
    2 juli 2019
    Nu al weer zin in al jullie reisverhalen. Fleur vroeg vandaag toevallig nog waarom wij nooit met jullie op vakantie gaan. “Zij maken toch dezelfde soort reizen als wij, mamma”. Grappig. Hele goede reis alvast. Groetjes van ons
  4. Dionne:
    5 juli 2019
    Gelukkig ervaar je de warmte daar doorgaans anders dan dezelfde temperatuur hier in NL. Heel veel plezier op jullie nieuwe avontuur!!
  5. Paula Cramer:
    5 juli 2019
    Een nieuw avontuur. Heel veel plezier en geniet ervan. Ik kijk uit naar jullie mooie cerhalen.
    Goede reis!