Alle hotels zijn geboekt

18 juni 2017 - Best, Nederland

Yes! Gisteren (eindelijk) het laatste hotel geboekt.
Het enige hotel wat we nog moesten was het laatste, vlak voor de terugreis. Het was even zoeken, maar gelukkig zijn we eruit.

Wat in Indonesie jammer is, is dat er vaak geen 4-persoons kamers zijn. Of ze zijn er wel, maar erg duur. Als alternatief hebben we dus regelmatig twee 2-persoons kamers geboekt. Dan moet iemand maar met Mathijs en de ander met Jasper. Want om de kinderen apart te laten slapen durven we toch niet goed aan. Misschien als we er zijn wel, maar daar gaan we toch maar niet van uit.

Verder natuurlijk druk met alle overige voorbereidingen. Bijvoorbeeld: cadeau voor Jasper want die is uiteraard weer midden in de zomervakantie jarig. Dat wordt dus weer een pakje meezeulen...
Wat we ook mee mogen zeulen zijn heeeeel veel Donald Ducks, we hebben op Marktplaats 4 jaargangen op de kop weten te tikken. Die gaan natuurlijk niet allemaal mee, maar toch.

In een volgende blog zal ik de route laten weten. Het wordt niet al te druk, regelmatig een rustdag en meestal niet al te veel reisdagen achter elkaar. Hoewel er ook wel lange dagen tussen zitten...