Aftellen...

2 juli 2017 - Best, Nederland

Nog minder dan 2 weken en dan vertrekken we, op vrijdagavond.
We vliegen deze keer vanaf Brussel. De meeste dingen zijn ondertussen geregeld, gekocht, en uitgeprint.

Nu nog heel veel kleine dingen, zoals speelgoed voor de kinderen. Dat is altijd het lastigst, want het neemt veel ruimte in beslag. Wat we in ieder geval meenemen is een flinke zak Lego. Daar kunnen ze keer op keer creatief iets nieuws mee maken en als je iets kwijt raakt is er nog niet zoveel aan de hand (thuis hebben we honderden kilo's; vermoedelijk vermenigvuldig het zich...). Kaartspelletjes zijn ook altijd een succes.

Wat ook steeds een gedoe is, is het uitprinten van alle papieren. Hoewel tegenwoordig alles digitaal is, is het toch ook erg fijn om alles uitgeprint in de (hand)bagage te hebben. Dus alle tickets, hotelboekingen, reisschema, wisselkoersen, parkeerplaats-bevestiging enzovoorts maar in een mapje gestopt. Het meeste is niet nodig, maar je zult er maar staan en geen internetverbinding hebben...
Om die reden printen we ook altijd wat plattegrondjes uit van de steden waar we overnachten. Vaak (maar niet altijd) krijg je ook wel iets van het hotel, maar ook hier is het fijn als je het zelf al geregeld hebt.

1. Rianne:
    2 juli 2017
    Echt aftellen nu, heerlijk vooruitzicht! Succes met de laatste voorbereidingen!
  2. Janny Beekman:
    5 juli 2017
    Veel plezier met de voorpret.
  3. Chantalle van Stiphout:
    5 juli 2017
    Leuk om jullie reisverhalen te volgen! Alvast een hele fijne vakantie, maar dat gaat zeker lukken
  4. Karen Gootjes:
    5 juli 2017
    Nog heel even wachten nog! Spannend hoor weer een verre reis. We volgen jullie verhalen. Alvast veel plezier enne geniet ervan!
  5. Laurien:
    6 juli 2017
    Goede reis en heel veel plezier gewenst. Op naar de oerang oetang
  6. Ingrid:
    6 juli 2017
    Klinkt weer heerlijk. Lekker aftellen en we lezen weer graag mee! Suc6 met laatste voorbereidingen
  7. Marije:
    7 juli 2017
    Leuk om jullie belevenissen weer te lezen. Alvast heel veel plezier en geniet ervan met elkaar.
  8. Ciel Trimbach:
    10 juli 2017
    Geweldig dat jullie je kinderen deze mooie reizen al laat meemaken.